ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Тук ще откриете отговорите на най-често задаваните въпроси от клиенти и съвети от екипа на онлайн магазин GrandShop.bg

 

 
1. Как мога да направя поръчка в онлайн магазин GrandShop.bg?
 
 
Отговор: Онлайн магазин Grandshop.bg предлага няколко варианта за поръчване на артикули:

      -  Използвайки стандартната форма за поръчка от сайта: Тя бива зареждана след натискане на  бутона "добави в количка". При нея клиента попълва свойте данни, начин на плащане и начин на доставка;

 
      - На телефон 0988938310: Необходимо е да продиктувате Вашите данни на наш служител по телефона;
 
      - Live чат: Може да поръчате желаниете от Вас артикули и на нашия онлайн чат, разположен в долния десен ъгъл;
 
      - Социални мрежи и Skype: Напишете ни съобщение с желания от Вас артикул, Вашето име, Вашия телефонен номер и мястото, до което желаете пратката да пътува. Наш служител ще се свърже с Вас на посочения телефон, за потвърждаване на поръчката.
 
 
2. Как се осъществява плащането и доставката?
 
Отговор: Доставка се осъществява чрез услугите на куриерска фирма Еконт Експрес. При получаване на пратката от куриер, клиента трябва да заплати куриерска такса, която е съобразно общите условия на Еконт Експрес. След като таксата бъде платена клиента има право да види съдържанието на пакета и ако продукта отговаря на неговите изисквания, тогава да заплати наложение платеж (цената на артикула). Ако продукта не отговаря на поръчания от Вас, то Вие имате право да върнете артикула, без да заплащате неговата стойност. Правилото важи и за поръчки пожелани да бъдат взети от офис на куриера.
 
 
3. Как се определя цената на доставката?
 
Отговор: Цената на доставка се определя от куриерска фирма Еконт Експрес. Доставките, който фирмата предлага са 2 вида - доставка до посочен от Вас адрес или доставка до офис на Еконт Експрес. И двата вида доставки имат фиксирана цена, върху която се начислява такса наложен платеж.
Фиксираната цена за доставка на пратка до посочен от Вас адрес е 5.30 лв. Върху тази цена се начислява такса наложен платеж.
Фиксираната цена за доставка до офис на Еконт е 3.36 лв. Върху тази цена се начислява такса наложен платеж.
Таксата нажолен платеж представлява около 2% от стойността на поръчите от Вас артикули и се прибавя към фиксирана цена за доставка.
Пример: Ако Вие се поръчали продукт на стойност 16 лв. и желаете да пътува до Вашия адрес, то цената на цялата доставка би била 5,62 лв: (5.30 + (16x2/100) = 5.30 + 0.32= 5.62 лв.
Пример: Ако Вие се поръчали продукт на стойност 16 лв. и желаете да пътува до офис на Еконт, то цената на цялата доставка би била 3.68 лв: (3.36 + (16x2/100) = 3.36 + 0.32= 3.68 лв.
 
 
4. Кога ще получа своята пратка?
 
Отговор: Ако осъществите своята поръчка до 15:00 ч.в работни дни, то тя ще бъде изпратена от нас в текущия ден. Ако Вашата поръчка бъде направена след 15:00 ч., то тя ще бъде обработена на следващия работен ден. Доставката до градовете се осъществява в рамките на 24 часа. За по-малките населени места доставката се извършва по график, в определени дни от седмицата (за повече информация относно вашето населено място, моля свържете се с нас).
 
 
5. Онлайн магазин Grandshop.bg извършва ли ремонтна дейност?
 
Отговор: Онлайн магазин GrandShop.bg не извършва ремонтна дейност. Купувайки GSM част от нас Вие трябва сами да се погрижите за подмяната на старата. Вие решавате дали ще я смените сами или ще се допитате до специалист. Ние не носим отговорност за смяната на старата и поставянето на новата gsm част. Препоръчително е да не се опитвате да сменяте сами, ако нямате нужните познания, а да посетите GSM сервиз.
 
 
6. Каква е процедурата, ако изпратения от Вас артикул не работи или има физически дефект?
 
Отговор: Ако получния от Вас артикул се окаже дефектен, може да ни го върнете в рамките на 14 дневен срок, от момента на получаването. Ние оставяме на Вас да прецените дали желаете да Ви възстановим платената сума или продукта да бъде заменен с нов. Ако решите да върнете продукта и да получите парите си обратно, то Вие ни изпращате пратката с наложен платеж, който ние трябва да Ви заплатим (процедурата е същата, както когато ние Ви изпращаме пратки). Ако решите да смените продукта с нов, то Вие ни изпращате повредения артикул и след получаването му от наша страна, ние Ви изпращаме новия. Продължителността на процеса зависи от това, кога Вие ще ни изпратите продукта. След постъпването му при нас Вие ще получите Вашия нов продукт или необходимата сума за връщане в рамките на 48 часа. В случай на рекламация, транспортните такси са за наша сметка.
 
 
7. Каква е процедурата, ако поръчания от мен артикул, не е този от когото имам нужда?
 
Отговор: Практиката ни показва, че нашите клиенти не винаги са сигурни, която е точната gsm част, която им трябва. Има случай, в който се поръчва LCD дисплей, а всъщност необходимата Ви част е тъч скрийн или обратното. В тези ситуации ние прилагаме процедурите от точка 6, с тази разлика, че транспортните разходи са за сметка за клиента, тъй като проблема не е по наша вина.
 
 
8. Защо виждам и мога да поръчам артикули, който всъщност вие нямате в наличност?
 
Отговор: Това е един от основните проблеми на онлайн магазините. И както всички други и ние имаме този проблем. В много случай на нас ние се изплъзва момента, в който даден артикул се изчерпва и той продължава да бъде активен при нас. Ние по никакъв начин не искаме да се оправдаваме, а да Ви уверем, че правим всичко възможно, този проблем да бъде решен. За съжаление онлайн магазините не са като физическите магазин, в които когато нещо свърши то не се вижда и няма как да бъде подведен клиента. В тази ситуация, ние съветваме нашите клиенти да се обърнат към нашия екип и да попитат за наличност, преди да осъществят поръчката си за да не бъдат разочаровани в последствие.