ОБЩИ УСЛОВИЯ И ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ


ОБЩО ПРИЛОЖЕНИЕ

 

Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦА предоставя услуги на Потребителите/Клиентите си посредством Интернет магазин GrandShop.bg,  Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на GrandShop.bg, Потребителя/Клиента се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.



ДАННИ ЗА ТЪРГОВЕЦА



1. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:


- Наименование на Доставчика: 


"ГРАНД БЪЛГАРИЯ” ЕООД


- ЕИК: 20293827



- Седалище и адрес на управление:


гр. София, ул. Бунтовник 62, ет. 3





2. Надзорни органи:


- Комисия за защита на личните данни (КЗЛД)

Адрес: 1592 София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,

тел.: 02 / 915 35 18

факс: 02 / 915 35 25

e-mail: kzld@cpdp.bg

уеб-сайт: www.cpdp.bg


- Комисия за защита на потребителите (КЗП)

Адрес: 1000 София, пл."Славейков" №4А,

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

уеб-сайт: www.kzp.bg

 



ПОРЪЧКИ



Всички потребителите на електронни (интернет) страници и услуги имат право да извършват заявки за закупуване на предлаганите в онлайн магазин GrandShop.bg стоки.

За осъществяване на валидна заявка за поръчка е необходимо да попълните изисквуемите данни във формата за поръчка (име, актуален телефон, e-mail адрес, адрес за доставка). Всеки Потребител/Клиент има право да реши дали да се регистрира в сайта или да осъществява своите поръчки като гост. При регистрация е необходимо да посочите свои потребителско име и парола, с които може да осъществавате достъп до профила си. С отбелязване в полето "Съгласен съм с условията" Потребителя/Клиента извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема.

 

GrandShop.bg гарантира на своите Потребители/ клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Последните няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица извън случаите и при условията, посочени в настоящите Общи условия. GrandShop.bg защитава личните данни на Потребителя/Клиента, станали му известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка, като това задължение отпада в случай, че Потребителят/Клиентът е предоставил неверни данни. При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, GrandShop.bg може да използва личните данни на Потребителя/Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката и правилата на морала.

 

Поръчките от Клиенти се приемат 24 часа в денонощието, включително в почивните дни и в дните на официални празници.


Начини за поръчка в онлайн магазин GrandShop.bg:


-  Използвайки стандартната форма за поръчка от сайта: Тя бива зареждана след натискане на  бутона "добави в количка". При нея клиента попълва свойте данни, начин на плащане и начин на доставка;

 

      - На телефон 0988938310: Необходимо е да продиктувате Вашите данни на наш служител по телефона;


      - На email адрес grandshop.bg - Необходимо е да посочетите желания от Вас продукт/и, Вашето име, телефон за връзка и адрес за доставка;


      - Live чат: Може да поръчате желаните от Вас артикули и на нашия онлайн чат, разположен в долния десен ъгъл;

 

      - Социални мрежи и Skype: Напишете ни съобщение с желания от Вас артикул, Вашето име, Вашия телефонен номер и мястото, до което желаете пратката да пътува. Наш служител ще се свърже с Вас на посочения телефон, за потвърждаване на поръчката.

 

GrandShop.bg си запазва правото да направи отказ от доставка на поръчка в случай че:

 

1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност;

2. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка;

3. Потребителят е посочил грешен или непълен телефонен номер

4. Потребителя не отговоря на посочения телефонен номер


 

ЦЕНИ

 

Всички цени посочени в сайта GrandShop.bg са в български левове и без включено ДДС. Цените не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане и физическо изпълнение на поръчката. Цените, посочени на сайта не включват куриерската услуга, освен ако това не е изрично упоменато. Безплатна доставка или фиксирана цена на доставка е валидна само при продукти със специално обозначение. Цената за доставка на всички други продукти се калкулира в зависимост от тарифата на куриерската фирма. GrandShop.bg има правото да променя цените обявени в сайта без предварително уведомяване на Потребителите/Клиентите! При допуснати технически грешки при публикуване на цените, GrandShop.bg има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение на Потребителя.

 
 

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

 

Онлайн магазин GrandShop.bg предлага за своите клиенти следните варианти за заплащане на направената поръчка:

 

1. Наложен платеж - Дължимата сума се заплаща на куриера при получаване на стоката (пратката)

 
 

ДОСТАВКА

 

 - Поръчки постъпили до 16:00 ч. (в работни дни) се обработват и изпращат в текущия ден.

 - Поръчки направени след 16:00 ч. ( в работни дни) се обработват и изпращат на следващия работен ден.

 - Доставките се извършват чрез услугите на куриерска фирма Еконт Експрес.

 - Доставките се извършват всеки делничен ден от 09:30 до 17:00 ч. и събота от  09:30 до 13:00 ч.

 - Доставки НЕ се извършват в неделя и в дните на официални празници.



Цени на доставки:


 - Цена на доставка до офис на Еконт Експрес - 4.00 лв.

 - Цена на доставка до посочен от Вас адрес, в населено място, в което има офис на Еконт - 6.30 лв.

 - Цена на доставка до посочен от Вас адрес, в населено място, в което няма офис на Еконт- 8.00 лв.


В посочената цена за доставка не е включена такса наложен платеж. Такса наложен платеж е 2% от цената на поръчаните от Вас артикули.

Цената на доставка и такса наложен платеж са дължими към куриерска фирма Еконт Експрес.


Потребителят/Клиентът не носи риск от повреждане и/или загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху Потребителя/Клиента. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя/Клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ПОТРЕБИТЕЛЯ/КЛИЕНТА не носи отговорност за тази стока. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

При предаване на стоката Потребителят/Клиентът или Трето лице подписват придружаващите я документи. За Трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема доставката на стоката и е на посочения от Клиента адрес.

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Потребител/Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.

 

При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на клиента.

 
 

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

 

Потребителят/Клиентът има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 (четиринадесет) работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.



СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:


 -   сключване на договора – при договор за услуги;

 -  приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача


В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.



Електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове е достъпна на следния адрес: http://ec.europa.eu/odr



За връзка с Комисия за защита на потребителя - https://www.kzp.bg/


В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати стоките обратно на Гранд България ЕООД не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на фирмата за решението си да се откаже от договора. До момента на предаването на стоката от потребителя на Гранд България ЕООД, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.



УСЛОВИЯ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

 

Закупения от Вас артикул може да бъде върнат или заменен с нов в рамките на 14 (четиринадесет) дневен срок, ако не отговаря на Вашите изисквания или не съответства, на посочения модел. За да бъде уважена Вашата рекламация е необходимо продукта да бъде с оригиналните лепенки, всички налични наши печати и маркировки.

 

Всички gsm части могат да бъдат монтирани без да е необходимо отлепянето на лепенките!

При опит за отстраняване на лепенките се получават балончета, което е показател за неспазване условията на гаранцията.

 

Продукти с отлепени лепенки, липса на маркировка или видни следи от употреба не подлежат на рекламация и няма да бъдат заменяни или да бъде възстановявана заплатената за тях сума!

 

При поръчка, заедно със своята пратка ще получите отново условията за рекламация, придружени със снимка, на която е упоменато разположението на лепенките, които не бива да бъдат разлепяни.

Моля, запознайте колегите в сервиза, в който ще ремонтират Вашия телефон, с нашите условия за рекламация!



ЗАКОНОВА ГАРАНЦИЯ



Права на потребителя, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от Закона за защита на потребителя.

Чл. 112.


1.    При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

2.    Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието;

3.   Възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.


 

Чл. 113.


 1.   Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

 2.   Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

 3.   След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

 4.   Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

5.   Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.


 

Чл. 114.


 1.   При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

        разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

        намаляване на цената.

    2.    Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

   3.     Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

 4.   Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.


 

Чл. 115.


 1.   Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

  2. Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

 3.  Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.



ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ


 “Гранд България” ЕООД, ЕИК 20293827, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Бунтовник 62, ет.3  обработва информация, между която и такава, представляваща лични данни. 
Настоящата Политика има за цел да Ви информира за начина, по който обработваме Вашите лични данни в качеството си на администратор, както и за Вашите права. 
Гранд България ЕООД не продава вашите данни на други дружества или лица. Ако предоставяме Вашите данни на трети лица, то това са наши изпълнители, които обработват информацията от наше име, следвайки инструкциите ни и прилагайки нашия стандарт за защита на личните Ви данни. 


1. Какво са лични данни?


Лични данни са всяка информация, свързана с идентифицирано или подлежащо на идентификация физическо лице - електронен адрес, имена, телефон, адрес за доставка и други).


2. Събиране и използване на лични данни



Онлайм магазин GRANDSHOP.BG събира, използва, съхранява и обработва личните Ви данни, които са нужни за осъществяване на покупка. Данните Ви служат за управление на Вашия профил в интернет страницата ни и управление на Вашите покупки. Също така могат да бъдат употребявани за статистически  цели, които са свързани с подобряване качеството на услугите ни, както и маркетинг дейности на онлайн магазина. 



3. Каква информация събираме


Онлайн магазин Grandshop.bg събира следната информация:


- Имена на физическото лице
- Телефон за връзка
- Електронен адрес
- Адрес за доставка
- Детайли за плащане
- Информация за поръчания продукт
- Сума на поръчка
- Парола ( в случай на регистрация)


4. Цели и основания за използване на лични данни


Онлайн магазин Grandshop.bg използва Вашите данни за:


4.1  Целите на изпълнение на направена поръчка от електронния магазин на основание сключването на договор;
4.2 Осчетоводяване и фактуриране на покупките в електронния магазин на основание законовото задължение.
4.3 Управление на достъпа Ви - идентификация
4.4 изпращане на важна информация и известия относно поръчката Ви

4.5 Възможно е и да използваме личната Ви информация за вътрешни цели като проверки и анализи

4.6 Допълнителна информация и въпроси, свързани с продукти предоставяни от онлайн магазин Grandshop.bg


5. Социални мрежи


Достъпът Ви до социалните мрежи като Facebook, Google +, YouTube, Twitter, Instagram, Pinteres и други, предвижда отделна регистрация и приемане на общите условия на тези сайтове. Онлайн магазин Grandshop.bg не носи отговорност за защитата на личните Ви данни при използване на социални мрежи. За повече информация, моля да се запознаете подробно с общите условия на тези сайтове.


6. Политика за ползване на бисквитки / COOKIES/


Бисвитките са малки файлове съдържащи букви и цифри, които се съхраняват на компютъра или мобилното устройство използвано за достъп до интернет. Сървъра на уеб страницата ни изпраща изискване към вашия браузър, чрез което се инсталират бисквитките. Изискването на бисквитки прави възможно познаването на устройството на потребителя и представянето на информацията в зависимост от предпочитанията му.


Посещението на уеб сайта HTTPS://GRANDSHOP.BG може да създаде бисквитки с цел:


- Производителност на сайта

- Анализиране на посетителите на сайта

- Географско насочване

- Регистрация


Използваме бисквитки на трети страни за събиране на статистически данни в сбита форма чрез инструменти за анализ, като Google Analytics. Използваме и рекламните функции на Google Analytics.


7. Разкриване на лични данни


Онлайн магазин Grandshop.bg използва кодиране чрез защитени способи на всички уеб страници, на които се събира лична информация за да защити личната Ви информация от загуба, кражба и злоупотреба, както и от неоторизиран достъп, разкриване, промяна или унищожаване.
Гранд България ЕООД споделя информация за Вас с трети лица – доставчици и подизпълнители, като гарантира, че те предоставят ниво на защита на данните според уговорения стандарт за това. Вашите данни се считат за поверителни и за нашите партньори.
Гранд България ЕООД може да разкрие Вашите данни  – по закон, при съдебен процес, при съдебен спор и/или по заявка от страна на обществени и правителствени органи в или извън България . Възможно е и да разкрием информация за Вас, ако установим, че за целите на националната сигурност, правоприлагането или други проблеми от обществена значимост, такова разкриване е необходимо или уместно.


8. Права на физическото лице, във връзка с личните му данни


- да проверите точността, пълнотата и актуалността на информацията Ви за контакт, като влезете във Вашия профил 
- право на достъп до личните Ви данни
- право да искате извършването на подходящо коригиране, заличаване или блокиране на личните Ви данни;
- право на преносимост на данните в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат;
- правото да възразявате по всяко време срещу обработването на личните Ви данни, когато има законни основания за това;
- право на жалба до Комисия за защита на личните данни, ако считате че са нарушени Вашите права за защита на данните.
В случай че, желаете да проверите данните, които съхраняваме за Вас, то моля посетете следния линк - https://grandshop.bg/index.php?route=information/gdpr_request
Ако желаете да упражните правото си да бъдете забравен, то моля посетете следния линк - https://grandshop.bg/index.php?route=information/gdpr_forget_me


ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ


1. Настоящите Общи условия могат да бъдат променяни едностранно от Продавача.


2. За неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.



Последна редакция - 24.05.2018 г.